четверг, 17 декабря 2015 г.

Модуль 11
 У цьому Модулі я та мої колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
 

  
 Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси та мінуси. Особливо корисним було визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів. Я зрозуміла як створювати навчальний проект, як зацікавити учнів працювати злагоджено і творчо.
    Нарешті ми завершили курси. Все було цікаво. Спасибі тренеру, що вона нас витримала і дякую всім за співпрацю

 

 
   
 

.

   


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий