Модуль 8
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. Та про роль і місце
диференційованого навчання при плануванні матеріалів з
фасилітації. Стратегії фасилітації підтримують навчальний процес та
віддзеркалюють стратегії оцінювання, про які йшлося у попередніх модулях.
Я
зрозуміла, що інтернет-ресурси, в яких зберігаються завдання, вправи та
приклади, які учні завжди можуть переглянути, ресурси з переліком необхідних
джерел, інструкції для допомоги діяльності учнів у проекті; а також ресурси,
які надають посилання на сайти для співпраці; є засобами для практики,
повторення та застосовування отриманих знань та навичок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий